Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


::: ambil gambar setakat belakang brader askar ajer [hehe]
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
ambil gambar setakat



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Wednesday, 17-Dec-2008 18:30
::: Bukit Antarabangsa :::

::: Rakaman di atas adalah hari kedua selepas tragedi tanah runtuh di Bukit Antarabangsa
::: masih lagi hujan ketika aku mengambil gambar di sana, memandu turun naik bukit mmg
::: menakutkan [hehehe] punyerlaa ramai orang nak tengok, dah mcm pesta, tapi yg pasti
::: penduduk di situ yg terputus hubungan yg dibenarkan keluar masuk.. so aku ambil gam-
::: bar dari belakang brader askar jer laa [huhuhu].. kelihatan di hujung jalan adalah tempat
::: kejadian.. apa2pon sempat gak aku pi Giant kat atas tuh & pi Jusco AU2 Setiawangsa
::: yg baru dibuka tak jauh dari Bukit Antarabangsa.. Aku tgh bercuti Raya Haji di KL..
::: lepas pi Bukit Antarabangsa, malam tuh aku balik JB..

~ ;-) $-) 8-) :-S :-) I'm ok just bz sikit :-D

© Pidgin Technologies Ltd. 2016