Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


::: Bazaar Ramadan di Jalan Masjid India
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
Bazaar Ramadan Jalan



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Monday, 29-Sep-2008 13:55
::: Jalan Masjid India :::
::: Semalam baru sampai KL dari Melaka, hari nih terus pi Jalan Masjid India..
::: hajat di hati nak cari & beli sampin kaler putih/krim/biru.. alhamdulillah jumpa
::: jugak di kedai Omar Ali, Wisma Yakin.. yakin sikit nak bergaya hari raya nanti
::: [hehehe] harga mmg berpatutan, dpt diskaun 50%, siap jahit & dpt beg lagi..
::: actually dah cari kat JB, tapi susah nak cari yg berkenan [huhu] akibat kaler
::: baju melayu aku yg susah nak matching..


::: Dah lama tak pi Jalan Masjid India, macam2 perubahan.. dulu keje kat Jalan
::: Dato' Onn selalu gak singgah kat sini bila time lunch, solat Jumaat pon selalu
::: kat Masjid India, takpon di Masjid Jamek atau Masjid Pakistan di Chow Kit..
::: dulu2 takder bumbung di jalannyer, skrg dah ada mcm Petaling Street plak..


~ Selamat Hari Raya semua ;-) :-D 8-) :-> :-) selamat bertakbir..

© Pidgin Technologies Ltd. 2016