Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


::: Bunga Pukul 4
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
Bunga Pukul



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Saturday, 6-Oct-2007 16:30
::: Bunga Cinta Lestari :::
::: Sumer nih bunga2an yg boleh didapati di sekitar rumah aku
::: di KL & di JB.. paling syok bila berjaya jugak captured scene
::: lebah tengah hisap madu bunga di rumah aku di KL.. mmg
::: niat di hati masa tuh nak shoot bunga, tuh sbb kamera ada
::: di tangan.. lucky.. tapi mcm biasakla kamera PnS, pix2nyer
::: biasa2 ajer.. bunga lalang tuh mmg ada kat rumah aku di JB
::: dah setahun aku tak tebas [hehehe] nantila hujung tahun nih
::: kot.. sorri laa juga sbb aku tak berapa tahu sgt nama bunga..
::: tajuk atas tuh sajer jer aku letak, tetiba jer teringat kisah artis
::: indonesia, Bunga Cinta Lestari [huhuhu].. sedap nama dia..
~ :P :-D ;-) 8-) :->


© Pidgin Technologies Ltd. 2016