Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


::: the trishaw
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
the trishaw



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Sunday, 23-Sep-2007 04:45
::: Penang :::

::: Satu lagi koleksi pix aku ketika dlm perjalanan ke Perlis, sempat singgah di http://www.tourismpenang.gov.my(Pulau Pinang)
::: sajer jer aku nak bagi keter aku rasa jejak tayar kat negeri nih [huhuhu].. sorrii laa aku
::: tak sempat nak jejak kaki aku plak di sana sbb masa tuh dah hujan rintik2 sket, lagipon
::: dah lewat petang, aku kena segera sampaii di Perlis sebelum malam.. so sbb tu gak
::: pix2 di sini hanya beberapa keping ajer.. mcm2 kemajuan P. Pinang capai, antaranyer
::: urban highwaynyer yg syok pandu, dah kurang dah trafficjam, tak mcm dulu2..
~ ;-) :-D 8-) :-> :-)

© Pidgin Technologies Ltd. 2016